- Úvod
- OBCHODNÍ PODMÍNKY
Tento reklamační řád byl vypracován v souladu s Obchodním zákoníkem č. 513/1991 Sb. v platném znění, Občanským zákoníkem č. 40/1964 Sb. v platném znění a zákonem O ochraně spotřebitele č. 634/1992 Sb. v platném znění a vztahuje se na spotřební zboží zakoupené v našem obchodě.
•Ceny
Veškeré ceny, uvedené u jednotlivých položek zboží jsou platné pouze pro eshop c-dur.cz a mohou se lišit od cen na maloobchodní kamenné /roubenné/ prodejny.
Ceny jsou vyznačeny viditelnou a srozumitelnou formou u každého zboží. Koncová cena, za kterou je produkt prostřednictvím eshopu nabízen je označena jako "Vaše cena /vč.DPH/".
• EET
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Fakturace plynoucí z obchodního případu mezi plátci DPH je evidována v rámci kontrolního hlášení.
• GDPR /Ochrana osobních údajů a jejich zpracování /
podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”). S osobními údaji, které jsou získávány prostřednictvím registrací a uzavřením kupní smlouvy, je nakládano výhradně v souladu se zmíněným nařízením.
Kupní smlouva vzniká okamžikem přijetí objednávky a jejím následném potvrzení.
Osobními údaji se rozumí veškeré informace o indentifikované nebo indentifikovatelné fyzické osobě, kterou lze přímo či nepřímo indentifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, indentifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor, nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychickké, ekonomické, kulturní nebo společenské identitiy této fyzické osoby.
Práva kupujícího plynoucí z nařízení GDPR:
- právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
- právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
- právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
- právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
- právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
- právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.
- podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.
• Nakupování a platby
Zboží mohou v eshopu nakupovat registrovaní i neregistrovaní zákazníci. Po dokončení a závěrečném potvrzení objednávky zákazník obdrží emailem zprávu o uskutečněné objednávce a její rekapitulaci.
Pokud je objednané zboží skladem, je expedováno nejdéle následující pracovní den a do 48 hodin předáno dopravci.
Při zvoleném způsobu úhrady "platba předem na účet", je zboží expedováno a předáno přepravní službě do 48 hodin po připsání částky na náš účet.
Nákup lze provádět rovněž přes naši infolinku 604 33 11 37, která tomuto účelu slouží ve všedních dnech od 9.00 do 19.00h a v sobotu od 9:00 do 11:30h.
•Doprava
Zboží je doručeno zákazníkovi dopravní společností WE | DO. K nákupu je vždy připočtena cena poštovného nehledě na celkovou výši objednávky. V košíku a následném procesu objednávky, až po její odeslání je cena dopravy zřetelně zobrazena. Prodávající si vyhrazuje případ změny kurýra po předchozím upozornění kupujícího.
Při rozdělení objednávky bude v důsledku rozdílné doby dodání u jednotlivých položek zboží, účtováno poštovné pouze u první zásilky. U ostatních zásilek této objednávky poštovné již naúčtováno nebude. Výjimkou jsou zásilky do zahraničí nebo zásilky nadměrných rozměrů, u nichž provádíme individuální kalkulaci ceny za dopravu. Jedná se např. o kontrabasy, cella, klavíry, atp. V takovém případě je zákazník o této skutečnosti upozorněn prostřednictvím emailu.
Před převzetím zásilky /které je stvrzeno podpisem kurýrního protokolu/ je nutné překontrolovat, zda nedošlo k jejímu porušení nebo poškození během přepravy. V takovém případě je nezbytné ihned kontaktovat naši infolinku.
•Záruka na zboží
Na veškeré zboží nabízené v internetovém obchodě poskytujeme nadstandartní záruku 36 měsíců.
V okamžiku, kdy zákazník zjistí v záruční době nějakou závadu na svém zboží, uplatní reklamaci. Reklamovat zboží je možné pouze v případě, pokud byly dodrženy záruční podmínky výrobku. Reklamaci vyřizuje zákazník u prodejce na základě předložení kupní smlouvy, kterou se rozumí faktura nebo paragon vystavený prodejcem při koupi zboží.
Reklamace, včetně odstranění vady, musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou.
• Vrácení zboží
Kupující má v souladu s platnými zákony právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě do 14 dnů od data nákupu. Nad tento rámec je zákazníkovi nabídnuto dalších 16 dnů navíc.
Odstoupení od kupní smlouvy je v takovém případě kupující povinen prodávajícímu (v uvedené lhůtě) specifikovat. Samotný fakt vrácení zboží tento krok nenahrazuje.
V souladu s ustanovením Občanského zákoníku vrací prodávající finance nejpozději do 30dnů od podání oprávněného požadavku.
• • •• stupnice k Vaší spokojenosti